Reptérlátogatás gyakran ismételt kérdések (GYIK)
CSOPORTOS REPTÉRLÁTOGATÁS
Jelentkezéssel kapcsolatos kérdések
Hogyan tudok jelentkezni?
- Csoportos reptérlátogatás regisztrációja itt: https://booking.aeropark.hu/events
- Csoportos reptérlátogatás jelentkezés leadása: a foglalási felületünkön – a felső menüsorban – a „BEJELENTKEZÉS” gombra kattintva, alul a „REGISZTRÁCIÓ” gombot kell kiválasztani.
A felhasználói fiók létrehozása után a felső menüsorban az „ÚJ CSOPORTOS FOGLALÁS-t” kell kiválasztani. - A csoportos reptérlátogatásra történő jelentkezés és jegyvásárlás a korábbiaktól eltérően látogatói felhasználói fiók létrehozásához kötött.
Mennyivel előre kell jelentkezni?
- Amennyiben a tavaszi vagy őszi osztálykirándulási időszakban tervezi a látogatást, minél előbb! Márciustól június közepéig tervezett látogatásoknál már február közepéig érdemes lefixálni az időpontot, a szeptember közepétől november közepéig tartó időszakra pedig már augusztusban. A csoportos látogatás esetében a kiválasztott időpont előtt minimum 2 héttel szükséges leadni a jelentkezést a foglalási rendszerünkben.
(A csoportos reptérlátogatásra való jelentkezés a korábbiaktól eltérően látogatói felhasználói fiók létrehozásához kötött.)
Mi a minimális korhatár?
- Csoportos repülőtér-látogatás programunkra nagycsoportos óvodás kortól lehet jelentkezni. Óvodásokat 2 órás programunkra várjuk, általános iskola alsó tagozatosok választhatnak 2 vagy 3 órás programjaink közül, 5. osztálytól felfelé pedig csak 3 órás reptérlátogatást szervezünk.
Mi a különbség a 2 és 3 órás programok között?
- A 2 és 3 órás reptérlátogatás útvonala alapvetően megegyezik. A különbség közöttük annyi, hogy a 3 órás esetében több idő van kiszállni a buszból és nézelődni, fényképezni, “magunkba szívni a reptéri érzést”, nézni a előttünk guruló, fel- és leszálló repülőgépeket. A 2 órásnál feszítettebb a tempó ezért kevesebb idő jut egy-egy helyre és kisebb ideig tudnak kiszállni a buszból vagy van ahol nem is, mert ha ott is kiszállnának, akkor másra nem maradna már idő. A 3 órásnál a tűzoltóközpontba is benézünk – ha éppen tudnak minket fogadni – a 2 órásnál ez a rész egészen biztosan kimarad majd idő hiányában.
Mennyi a minimális / maximális létszám?
- A csoportok minimális létszáma 10 fő. A maximális létszám 51 fő.
Az én csoportom kisebb lenne, mint a megadott maximális 10 fő! Mit lehet tenni?
- A 10 főnél kisebb csoportokat is tudunk fogani! A csoportok számára az árazás a 10-15 fős árazási kategóriában törénik.
- A 6 főnél kisebb csoportoknak VIP reptérlátogatásra van lehetőségük jelentkezni, amelyet itt tudnak megtenni. A VIP reptérlátogatás külön árazásba esik. Részletekért kattintson ide.
Az én csoportom nagyobb lenne, mint a megadott maximális 51 fő! Mit lehet tenni?
- Egyedi megbeszélés alapján, a nagyobb csoportokat 2 különböző busszal tudjuk bevinni, a csoportok indulási időpontjának 45 perccel való eltolásával.
Le kell adnom előre a névsort?
- Igen, csoportos látogatás esetén legkésőbb 5 munkanappal a látogatást megelőzően.
Módosíthatok a névsoron, ha már leadtam az adatlapot?
- Igen, az adatlap leadási határideje előtt, ami a látogatást megelőző 5. munkanap. Az időpontfoglalás-visszaigazolásban szereplő résztvevői adatleadási határidőn túli résztvevői adatkezelési igények (pl. új résztvevő hozzáadása, személy cseréje) esetén alkalmanként 30.000,- forint felárat számítunk fel!
Nem kaptunk visszaigazolást! Mehetünk?
- Amennyiben nem kapták meg visszaigazolásunkat keressenek minket haladéktalanul.
Csoport szervezőjeként milyen határidőkre figyeljek?
- A jelentkezést követően a rendelkezésre tartási díjat legkésőbb a túra előtti 14. napon ki kell egyenlíteni.
- A reptérlátogatást megelőző 15. munkanapig le kell adni a pontos létszámot: hány felnőtt, hány diák, hány nyugdíjas jön a csoporttal, van-e kedvezményre jogosultság. Ez alapján végszámlát állítunk ki, amelyből levonjuk a már megfizetett rendelkezésre tartási díjat.
- A végszámlát a reptérlátogatást megelőző 10. munkanapig ki kell egyenlíteni.
- A reptérlátogatást megelőző 5. munkanapig a névsort le kell adni a foglalási rendszerünkön keresztül.
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Előre kell kifizetni a teljes reptérlátogatást, ha csoporttal érkezem?
- Igen, a reptérlátogatást megelőző 10. munkanapig a teljes díjat ki kell egyenlíteni. Ehhez kérjük, hogy a reptérlátogatást megelőző 15. munkanapig adják le a végleges létszámot, hogy a pontos számlát ki tudjuk állítani!
Kell foglalót fizetni?
- Igen, 2018. január 1-től minden jelentkező csoportnak rendelkezésre tartási díjat kell fizetnie, ami bruttó 30 000 Ft. Ez a díj természetesen beleszámít a végösszegbe.
Visszajár a rendelkezésre tartási díj, ha csoportos reptérlátogatás esetén lemondjuk a reptérlátogatást?
- Amennyiben a reptérlátogatás lemondása a reptérlátogatást megelőző 28 napon túl történik, a rendelkezésre tartási díj visszajár. Ha ennél az időpontnál később mondják le a látogatást, a rendelkezésre tartási díj nem jár vissza.
Mi történik a rendelkezésre tartási díjjal, ha módosítom az időpontot?
- Amennyiben az időpontot a reptérlátogatást megelőző 28. napon túl kerül módosításra, a rendelkezésre tartási díjat úgyanúgy beszámítjuk a végszámlába, mint azt eredetileg tettük volna. Ha a módosításra a 28. napon belül kerül sor, akkor a rendelkezésre tartási díjat ismét meg kell fizetni ahhoz, hogy a foglalást véglegesíteni tudjuk.
Mi történik, ha elmarad a csoportos reptérlátogatás?
- Ha az ÁSZF-ben felsorolt esetek miatt marad el a reptérlátogatás, a díj visszajár, vagy később felhasználható.
- Ha a csoport a reptérlátogatást megelőző 10 munkanapon belül visszamondja a reptérlátogatást, vagy nem jelenik meg, vagy nem érkezik meg határidőre az adatlap, a díj nem jár vissza.
Kell fizetni még valamilyen díjat a honlapon láthatóakon kívül?
- Nem kell, honlapunk áraink oldalán, fel vannak tüntetve bruttó áraink, amelyeken felül egyéb költség nincs.
Csoportos látogatásra többen jelentkeztünk, de kevesebben jöttek el, mint ahányan jelentkeztek. Mi a teendő?
- A végszámla kiállítása mindig az előzetesen leadott létszám és mindenkori áraink szerint történik, melyet megtalál honlapunkon ide kattintva. Ha a létszám csökken, a már megfizetett különbözet nem jár vissza.
Vegyes csoporttal (fele gyermek, fele felnőtt) érkeznénk, milyen ár vonatkozik ránk?
- Változó összetételű csoport érkezése esetén csoportos áraink az irányadók a következő számítási módszer szerint. Az összes látogató száma szerinti kategóriát vesszük figyelembe, gyermekek részére a gyermek, felnőttek részére pedig a felnőtt táblázatot alkalmazva.
Milyen számlát küldenek?
- A rendelkezésre tartási díjról és a hátralékról egyaránt díjbekérőt küldünk. A számviteli törvényeknek megfelelően számlát csak akkor tudunk kiállítani, amennyiben az összeg a bankszámlánkra beérkezett. Az általunk kiállított számlák elektronikusak. Amennyiben nem tud elektronikus számlát befogadni, kérjük jelezze még a kifizetés előtt, és ez esetben papír alapú számlát állítunk ki.
Indulással kapcsolatos kérdések
Honnan indul a repülőtérlátogatás program?
- Az Aeropark-ból, ami a repülőtér kettes terminálja mellett helyezkedik el. Megközelítés itt.
Bérelt busszal érkezünk, hol tudunk parkolni?
- Az Aeropark saját parkolójában 3 db kialakított buszparkoló található, ahol a látogatói buszok a látogatás időtartama alatt parkolhatnak.
Saját kocsival érkezünk, hol tudunk parkolni?
- Az Aeropark saját parkolójában murvás személygépkocsi-parkoló található, amely a látogatás időtartama alatt ingyenesen használható.
A repülőtérről utazunk, használhatom az Aeropark parkolóját?
- Az Aeropark parkolója nem reptéri parkoló, kizárólag a múzeumba vagy reptérlátogatásra érkező látogatók számára használható.
A repülőtérlátogatás előtt/után be lehet menni az Aeroparkba is?
- A repülőtér-látogatásra vásárolt csoportos jegyek egyúttal tartalmazzák az Aeroparkba való ingyenes belépést is. Azonban kérjük, hogy ellenőrizzék az Aeropark nyitva tartását, mert elképzelhető, hogy a múzeum a reptérlátogatás vége előtt bezár!
Mi a teendő, ha megérkeztem az Aeroparkba?
- A pénztárnál kell jelentkezni a repülőtérlátogatásra, akár csoportos, akár egyéni látogatásról van szó. A pénztárban történik a további tájékoztatás.
A csoportból valaki nem tud eljönni. Hozhatok helyette mást?
- Amennyiben a látogatást megelőző 5. munkanapon túl kell módosítani, van lehetőség rá. 5. munkanapon belül már semmilyen esetben nem tudunk módosítani a leadott névsoron vagy a regisztrált adatokon.
Repülőtérlátogatással kapcsolatos kérdések
Ha saját busszal megyünk, lehet-e csökkenteni az árakon?
- Nem, biztonsági okokból a repülőtérre kizárólag a saját autóbuszaink léphetnek be.
Le lehet szállni a buszról a bejárás alatt?
- A 3 órás túra magában foglalja a buszból való kiszállást a repülőtér egyes területein, ahol a forgalmat, a kiszolgálást nem zavarjuk, valamint a Központi Tűzoltóbázison.
El lehet-e menni mosdóba a látogatás közben/előtt/után?
- Látogatás közben csak szükséges esetben, a látogatás időtartamának rovására. A bejárás az Aeroparktól indul, ahol található mosdó.
Mi történjen a csomagokkal?
- Bérelt busszal érkező látogatóink részére javasoljuk, hogy a csomagjaikat hagyják a saját buszukon, ezzel jelentősen meggyorsítható a biztonsági ellenőrzés.
Szabad-e enni és/vagy inni a bejárás alatt?
- A túrákat gondosan resaturált, múzeális buszainkkal teljesítjük. Annak érdekében, hogy ezeket minél tovább megőrízzük, a buszokon vizen kívül semmi más ételt és italt nem szabad fogyasztani. E szabály tekintetében egészségügyi okokból (pl. cukorbetegség) kivételt teszünk; kérjük, ilyen esetben ezt jelezzék a túravezetőnek.
Szakmai csoport vagyunk, kifejezetten egy bizonyos terület érdekelne. Megoldható a megtekintése?
Biztonsági ellenőrzéssel kapcsolatos kérdések
Cukorbeteg vagyok, injekciós tű lesz nálam, mit tegyek?
- A biztonsági ellenőrzés során kérjük ezt jelezze a biztonsági személyzetnek!
Fém protézisem van, így is átmehetek a biztonsági ellenőrzésen?
- Igen, azonban kérjük jelezze az ellenőrzést végző személyzetnek! Orvosi igazolást nem szükséges bemutatni.
Várandós vagyok vagy pacemakerem van, így is át kell mennem a fémdetektoros kapun?
- Nem, a fémdetektoros kapu ilyen esetben kikerülhető, azonban ezt feltétlenül jelezze előre az ellenőrzést végző biztonsági személyzetnek. Ilyen esetben manuális átvizsgálást alkalmaznak.
EGYÉNI/NYILVÁNOS REPTÉRLÁTOGATÁS
Regisztrációval kapcsolatos kérdések
Hogyan tudok jelentkezni?
- Egyéni (nyilvános) reptérlátogatások regisztrációja itt: https://booking.aeropark.hu/events
- A túrákra történő jelentkezés és jegyvásárlás a korábbiaktól eltérően látogatói felhasználói fiók létrehozásához kötött.
Mennyivel előre kell jelentkezni?
- A szabad helyek függvényében, de legkésőbb a látogatást megelőző 5. munkanapig. Ezután függetlenül a szabad helyek számától, a regisztrációt lezárjuk.
- Regisztrációra a foglalási rendszerünkben van lehetőség.
- Az egyéni/nyilvános reptérlátogatásokrara való jelentkezés a korábbiaktól eltérően látogatói felhasználói fiók létrehozásához kötött.
Mi a minimális korhatár?
- Nyilvános 3 órás és éjszakai túrák: Ezeken a túrákon, a biztonsági megfontolások, a túra időtartama és az információmennyiség miatt csak betöltött 6. életév fölött fogadhatunk gyerekeket. A gyerekek életkorát hitelt érdemlő dokumentummal igazolni kell.
- Hangártúrák: Ezeken a túrákon, a biztonsági megfontolások, a túra időtartama és az információmennyiség miatt csak betöltött 10. életév fölött fogadhatunk gyerekeket. A gyerekek életkorát hitelt érdemlő dokumentummal igazolni kell.
- Családbarát túrák: Havi rendszerességgel indítunk gyerekbarát túrákat is, ahol betöltött 3. életév után szeretettel várjuk a gyerekeket, szüleikkel, nagyszüleikkel együtt. A gyerekek életkorát hitelt érdemlő dokumentummal igazolni kell.
- 3 éves kor alatt sajnos nem tudjuk fogadni a gyerekeket, ezért megértésüket kérjük, mivel a biztonsági ellenőrzés és a 2 óra hosszú túra túl nagy kihívásnak bizonyult a számukra.
Mennyi a minimális / maximális létszám?
- Egyéni reptérlátogatásnál nincs létszámkorlát. Azonban egy foglalásban legfeljebb 6 személy szerepelhet. Ha ennél többen jönnének, külön foglalást kell készíteni 6 személyenként.
Lehet módosítani a regisztráltak listáján, lehet nevet cserélni, vagy adatot javítani?
- A reptérlátogatást megelőző 5. munkanapig igen, kérjük, hogy keressen minket! Az 5. munkanapon belül már nem tudunk módosítani az adatokon.
Nem kaptunk visszaigazolást! Mehetünk?
- A foglalás végén meg kellett jelennie egy oldalnak, “Sikeres fizetés! Köszönjük a vásárlást, a foglalás visszaigazolást 15 percen belül emailben küldjük!” fejléccel. Ha megjelent, a foglalás sikeres volt, attól függetlenül, hogy megérkezett-e erről a külön levél, vagy sem. Ha nem érkezett meg, érdemes megnézni a spam mappát, vagy gmail esetében a “promóciók” és “frissítések” füleket. Ha 15 percen belül, nem érkezik meg semelyik mappába sem (spam vagy gmail esetében a “promóciók” és “frissítések”), keressen minket!
Már csak ebben a hónapban látok meghirdetett időpontokat, lesz még később is?
- Igen, a túrák télen-nyáron vannak, viszont általában 4-6 hétre előre hirdetjük meg ezeket. Nézzen vissza később!
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Csak előre lehet fizetni, a helyszínen nem?
- Igen, egyéni reptérlátogatásra csak előre fizetés lehetséges.
Milyen fizetési módok lehetségesek?
- Bankkártya vagy ajándékutalvány. A bankkártyák közül elfogadjuk a Visa, Visa Electron, Mastercard és Maestro kártyákat. Nem szükséges dombornyomott kártya a fizetéshez.
Fizethetek SZÉP kártyával?
- Egyelőre még nem.
Visszakapom a jegyárat, ha nem megyek el a reptérlátogatásra?
- A jegy ára nem jár vissza.
Visszakapom a jegyárat, ha jelzem, hogy nem tudok menni?
- A jegy ára nem jár vissza, azonban ha a reptérlátogatást megelőző 10. munkanapon túl jelzi lemondási szándékát, a jegyet átfoglaljuk egy Önnek megfelelő reptérlátogatási időpontra, vagy küldünk egy, a megvásárolt jegyekkel egyező értékű utalványt, amellyel 180 napon belül egy másik reptérlátogatásra regisztrálhat. Ha a lemondás a 10. munkanapon belül érkezik, akkor a foglalás már nem módosítható.
Többen regisztráltunk, de valaki nem tud eljönni, visszakapom a jegyárkülönbözetet?
- Nem, a jegyárkülönbözet nem téríthető vissza, akkor sem, ha kevesebben érkeznek, mint ahány fő ki lett fizetve.
Mi történik a kifizetett jegyeimmel, ha elmarad a reptérlátogatás?
- Ha a reptérlátogatás az ÁSZF-ben felsorolt okok miatt elmarad, akkor:
- igényt tarthat a foglalás módosítására egy következő, vagy bármelyik, már meghirdetett időpontra (a szabad helyek függvényében),
- kérhet kreditbe helyezést, ez esetben egy évig érvényes utalványt küldünk, amely értéke a megvásárolt jegyekkel egyezik meg. Az utalvánnyal bármelyik (nem emelt díjas) egyéni reptérlátogatásra regisztrálhat, az utalvány érvényességi idejében,
- kérheti a jegyár visszautalását.
Kérhetek áfás számlát?
- A sikeres fizetés után minden esetben, automatikusan áfás e-számlát állítunk ki. Ha cégre szeretné kérni a számlát, a számlázási adatoknál adja meg a cég nevét, címét valamint adószámát! Ezt a foglalás során tegye meg, utólag már nem tudunk módosítani a számlán.
Indulással kapcsolatos kérdések
Honnan indul a repülőtérlátogatás program?
- Az Aeropark-ból, ami a repülőtér kettes terminálja mellett helyezkedik el. Megközelítés itt.
Autóval érkezünk, hol tudunk parkolni?
- Az Aeropark saját parkolójában murvás személygépkocsi-parkoló található, amely a látogatás időtartama alatt ingyenesen használható.
A repülőtérről utazunk, használhatom az Aeropark parkolóját?
- Az Aeropark parkolója nem reptéri parkoló, kizárólag a múzeumba vagy reptérlátogatásra érkező látogatók számára használható.
A repülőtérlátogatás előtt/után be lehet menni az Aeroparkba is?
- A repülőtér-látogatásra vásárolt jegyek egyúttal tartalmazzák az Aeroparkba való ingyenes belépést is. Azonban kérjük, hogy ellenőrizzék az Aeropark nyitva tartását, mert elképzelhető, hogy a múzeum a reptérlátogatás vége előtt bezár!
Mi a teendő, ha megérkeztem az Aeroparkba?
- A pénztárnál kell jelentkezni a repülőtérlátogatásra. A pénztárban történik a további tájékoztatás.
Mi történjen a csomagokkal?
- Külön csomagmegőrző az Aeroparkban nincs, ezért kérjük, hogy a csomagjaikat hagyják az autóban, vagy ha tömegközlekedéssel érkeznek, vagy mindenképpen be szeretnék hozni a táskát a repülőtérre, bizonyosodjanak meg arról, hogy a táskában nincs tiltott tárgy! Ha mégis valami tiltott tárgy maradna a táskában, indulás előtt az Aeropark pénztárában le lehet adni, és a túra végén visszakérni. A leadott tárgyakért felelősséget nem vállalunk!
Feltétlenül ki kell nyomtatnom a visszaigazolást?
- Nem kell feltétlenül kinyomtatni, azonban ha kéznél van, az meggyorsítja az utasfelvételt.
Elhagytam a visszaigazolást vagy a foglalási kódomat, mit tegyek?
- Semmi baj, elég érkezéskor nevet mondani, nem feltétlenül kell a foglalási kódot bemutatni.
Mit jelent az utasfelvétel kezdete és utasfelvétel vége?
- Az utasfelvétel kezdete jelzi azt az időpontot, amitől a reptérlátogatásra be lehet jelentkezni.
Ha az Aeropark nyitvatartási idején kívül indul a reptérlátogatás, ez az az időpont, amikor kinyitjuk a kaput. Ha a reptérlátogatás az Aeropark nyitvatartási idejében indul, be lehet jelentkezni korábban is!
Az utasfelvétel vége a legkésőbbi időpont, amikor jelentkezést elfogadunk. Kérjük, hogy legkésőbb erre az időpontra érkezzenek meg!
Ha valamiért késnének, kérjük mindenképpen hívják az Aeropark telefonszámát, és jelezzék: +36 1 700 1777!
Repülőtérlátogatással kapcsolatos kérdések
Mi a különbség a csoportos és az egyéni reptérlátogatás között?
- A csoportos reptérlátogatást egy együtt érkező csoportnak tartjuk. Az indulás időpontját a csoport határozza meg (a regisztrációkor), valamint a buszon a csoport tagjain kívül nincs más látogató.
- Az egyéni reptérlátogatásra az előre meghirdetett időpontokban tartott túrákra bárki regisztrálhat. A regisztráció addig tart, amíg férőhely van a fogllaásioldalunkon, vagy a jelentkezési határidő le nem jár. Egyéni látogatásnál tehát mindenképpen lesznek más látogatók is.
Mi a különbség a reptérlátogatás, fotós túra, spotter túra és éjszakai reptérlátogatás között?
- Erről részletes leírás található a túratípusoknál!
Én olyan reptérlátogatást szeretnék, ahol csak én/családom/barátaim vannak a buszon!
- Ez esetben javasoljuk a csoportos reptérlátogatást, vagy a VIP reptérlátogatást!
Le lehet szállni a buszról a bejárás alatt?
- A túra magában foglalja a buszból való kiszállást a repülőtér egyes területein, ahol a forgalmat, a kiszolgálást nem zavarjuk, valamint a Központi Tűzoltóbázison.
El lehet-e menni mosdóba a látogatás közben/előtt/után?
- Látogatás közben csak szükséges esetben, a látogatás időtartamának rovására. A bejárás az Aeroparktól indul, ahol található mosdó.
Ha esik, elmaradhat a reptérlátogatás?
- Ha esik az eső, vagy havazik, az általában nem akadály. Ha köd van, az jelentheti azt, hogy az indulással várni kell, vagy ha nem várható javulás, akkor a reptérlátogatás elmaradhat.
Biztonsági ellenőrzéssel kapcsolatos kérdések
Cukorbeteg vagyok, injekciós tű lesz nálam, mit tegyek?
- A biztonsági ellenőrzés során kérjük ezt jelezze a biztonsági személyzetnek!
Fém protézisem van, így is átmehetek a biztonsági ellenőrzésen?
- Igen, azonban kérjük jelezze az ellenőrzést végző személyzetnek! Orvosi igazolást nem szükséges bemutatni.
Várandós vagyok vagy pacemakerem van, így is át kell mennem a fémdetektoros kapun?
- Nem, a fémdetektoros kapu ilyen esetben kikerülhető, azonban ezt feltétlenül jelezze előre az ellenőrzést végző biztonsági személyzetnek. Ilyen esetben manuális átvizsgálást alkalmaznak.
Vihetek magammal fotóállványt?
- Igen, sőt, éjszakai, fotós és spotter túráinkra mindenképpen érdemes állványt hozni!
E-mail cím:
info@aeropark.hu
Telefonszám:
+36 1 700 1777
Nyitvatartás:
A folyamatosan frissülő nyitvatartás itt érhető el!
Üzemeltető:
Légiközlekedési Kulturális Központ Közhasznú Nonprofit Kft.
Székhely: 1185 Budapest, BUD Nemzetközi Repülőtér
Levelezési cím: 1675 Budapest, Pf. 174.
Adószám: 22910653-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-944347
Bankszámlaszám: 10101360-03379200-01003004
IBAN: HU50-1010-1360-0337-9200-0100-3004
Swift: BUDAHUHB
Tömegközlekedés:
Tömegközlekedéssel a Kőbánya-Kispestről induló 200E autóbusszal a 2-es terminálig kell utazni, ott fennmaradva a buszon az első megállónál (“Repülőmúzeum”) leszállni. Innen a táblával jelzett járdán kb. 350 métert sétálva érhető el a bejárat. A belvárosból, a Deák térről 20 percenként indul a 100E gyorsjárat, amely egyedi tarifával ugyan, de gyorsan és kényelmesen közelíti meg a Liszt Ferenc Repülőtér 2. Terminálját. Innen le is sétálhatunk a kijelölt járdán az Aeroparkba, de a gyalogutat lerövidíthetjük, ha a 2. Terminál megállóban átszállunk a 200E buszra, amellyel az első megálló a Repülőmúzeum.
Megközelítés, parkolás autóval és különjárati autóbusszal:
A 2-es terminál felé vezető bekötőúton a körforgalmat a 4. kijáraton kell elhagyni; ezután nem szabad letérni jobbra (mert ez a fizetős parkolók bejárata), hanem egyenesen továbbhajtva lehet eljutni a bejárathoz.
A parkolás az Aeropark saját parkolójában, kizárólag látogatóink számára, aznapra érvényes, megváltott múzeumi belépőjeggyel ingyenes. Mindenki másnak 50.000,-Ft díjat kell fizetni. Az Aeropark parkolója a múzeum nyitvatartási idején kívül zárva van.
Reptérlátogatásra saját busszal érkező csoportok különjárati buszai szintén díjmentesen vehetik igénybe a parkolót a csoport reptérlátogatás túrája és múzeumi tartózkodása idejére. Különjárati buszok a 4., 5. és 6. buszparkolóba állhatnak be, személygépkocsik számára murvás parkoló van kijelölve a buszparkoló mögött.