Az Aeropark Airbus A320Neo szimulátora csak rád vár!

Különleges élményre vágysz? Érdekel a repülés? Kipróbálnád, milyen vezetni a világ egyik legmodernebb repülőgépét? Élményt ajándékoznál ismerőseidnek, barátaidnak? Az Aeropark új Airbus A320Neo szimulátora csak Rád vár!

Elkészült az Aeropark új Airbus A320Neo szimulátora, ahol kipróbálhatod, hogyan dolgoznak a pilóták a világ egyik legmodernebb repülőgépén. Ismerkedj meg a repülőgép rendszereivel, próbáld ki, milyen amikor kézzel vezetik a 189 férőhelyes repülőgépet, és nézd meg, mit tudnak a típus számítógépei. Valósághű környezet, részletgazdag megjelenítés, segítőkész operátorok.

Válassz programcsomagjaink közül. Ferihegyi iskolakörözéstől kezdve, dunai áthúzáson, útvonalrepülésen, extrém repülőtereken történő landolásokon át, a vészhelyzetek gyakorlásáig bármit kérhetsz!

Nálunk Te leszel a kapitány!

Választható programcsomagok

Pilot Ground School – Iskolakör Ferihegyen (15 perc – 4 490 Ft)

Kipróbálnál egy szabványos iskolakört Ferihegy körül? Hogyan működik a műszeres leszállító rendszer (ILS)? 31L futópályáról indulunk, végig kézzel repülve pályairányon emelkedünk 3000 lábig, majd a Duna felett elfordulunk balra, 220 fokos irányra. Közben gyorsulunk 250 csomóig, azaz 460 km/h sebességre. A budaörsi repülőtér felett ismét bal forduló következik 130 fokos irányra, ezt tartjuk egészen Monorig, ahol ismét bal forduló következik, majd oktatópilótánk segítségével figyeljük az ILS műszert, ennek segítségével ráfordulunk a végső egyenesre, végül az Aeropark felett áthúzva leszállunk a 31L futópályára.

Budapest Flyover – áthúzás a Duna felett (15 perc – 4 490 Ft)

Te is láttad a Wizz Air repülőjét a Duna felett? Cserélj helyet a pilótákkal és próbáld ki milyen egy 60 tonnás repülőgéppel elhúzni 30 méter magasan a Belváros felett, 400 km/h sebességgel! Oktató-pilótánk útmutatása alapján a 31L pályáról indulunk, észak felé emelkedünk 500m-es magasságig, majd az Északi vasúti összekötő híd felett délnek fordulva, a Duna vonalát követve lesüllyedünk 30 méterre, áthúzunk a Margitsziget felett és elrepülünk a Parlament előtt. A Csepel-sziget északi csücske felett kiemelkedünk, éles fordulóval visszafordulunk, majd ezúttal alacsony sebességre lassítva dél felől is áthúzunk. A Margitsziget felett újra emelkedni kezdünk, majd dél-kelet felé fordulunk, ahol már látszik is a 13R pálya bevezető fénysora. Nyitjuk a futóművet, következik a leszállás! A repülési terv alapján a várható repülési idő 15 perc.

Extrémreptér-túra (30 perc – 8 890 Ft)

Madeira, Rio de Janeiro, ismerős repterek? Előkelő helyet foglalnak el a világ legextrémebb repülőterei között, repüljünk hát egy-egy iskolakört rajtuk! 
Madeirán a leszállás szépségét az adja, hogy útban van a leszálláshoz egy hegyoldal, ezért egy erős jobb fordulóval kell ráfordulni a pályairányra, közel a pályaküszöbhöz, ezért nem sok idő van helyezkedni… Felszállunk az 5-ös pályáról, felemelkedünk 1500 lábra, majd fordulunk is vissza párhuzamosan a futópályával a hosszúfalra. Már engedjük is ki a futót, nyitjuk a fékszárnyakat, közben figyeljük tőlünk jobbra a völgyhidat, amely kiváló vizuális referenciapont. Ráfordulunk a hídra, ahol már látszanak is az ívesen elhelyezett bevezető fények. Fordulunk a fények felett, ahogy kijövünk a fordulóból, már majdnem a pálya felett vagyunk. Tolóerő le, kilebegtetünk és leszálltunk!


Rióban, Santos Dumont reptéren legfeljebb Airbus A319-esek, vagy SHARP rendszerrel (SHort AiRfield Performance) felszerelt A320neo-k fordulhatnak meg, hiszen mindössze 1300 méter hosszú a futópálya. Kettes fékszárnyat nyitunk, teljes tolóerővel nekilódulunk, majd a pálya vége előtt néhány tucat méterrel elemelkedünk, és megyünk 2000 lábig. Ó igen, nagyon kell emelkedni, hiszen van egy híd előttünk keresztben! 2000 lábon visszafordulunk a város felé, lassan süllyedünk, két hegycsúcs között átsüllyedünk (jobbra tőlünk a Krisztus szobor), szinte az épületek közé süllyedünk, előttünk hegy, jobbra hegy, balra toronyházak, megkezdjük a bal fordulót a futópályára, figyelünk, ha túl magasan vagyunk, már startolunk is át, ha nem, még 10 másodpercünk van helyezkedni. Első betonkockára lerakjuk a gépet, teljes fékezés, és üdv Rióban!

Mayday, mayday, mayday! (60 perc – 18 990 Ft)

Izgalmasabbra vágysz, mint egy iskolakör? Kisujjból megy már a ködös leszállás? Oldalszél sem kihívás? Akkor próbáld ki a “mayday, mayday, mayday!” programunkat! 60 perc tömény és izgalmas vészhelyzet, amelyeket valós eljárások és checklistek alapján oldunk meg. Hajtóműtűz, madárral ütközés, kettős hajtóműhiba, kihermetizálódás, microburst, a lehetőségek tárháza végtelen – egy biztos, izzasztó lesz, ráadásul nem mondjuk meg előre, hogy mi következik! Ha nincs még szimulátoros tapasztalatod, iskolakörrel kezdjük, közben oktatónk felkészít az alapokból. Aztán jöhet a neheze!

A320neo szimulátor bérlés (60 perc – 18 990 Ft)

Te a bal ülésben, mint kapitány; vendéged a jobb ülésben, az első tiszt helyén; mögöttetek az oktató-operátor. Eligazítás, célállomás-kiválasztás, útvonaltervezés; hajtómű-indítás, pushback, gurulás. Fékoldás, felszálló teljesítmény, V1, „rotate”, „positive climb”, „gear up!”. Útvonal-navigáció, autopilot, süllyedés, leszállás a célrepülőtéren, begurulás az állóhelyre. Kiértékelés. Híres vagy hírhedt repterek? Gyönyörű, egzotikus tájak? Megizzasztó időjárási körülmények? A körülményeket is Te választhatod ki! Hozhatsz akár két vendéget is, nekik is élmény lesz ez az 60 perc! Ha van repterved is már, írd le alább, kérésedre akár fel is progrmozzuk a repülés előtt, vagy írd meg ötleteidet! Ezt a programot tapasztaltaknak, Airbus típusismeretekkel rendelkezőknek ajánluk elsősorban!